YouTube, serviciul de streaming de clipuri video din Statele Unite, a dezvaluit faptul ca va aduce anunturi si pentru o noua categorie de filmulete de pe platforma sa. De asemenea, ar putea permite cumparaturi in cadrul acelorasi clipuri.
Compania YouTube din Statele Unite va testa anunturi pentru Shorts, o caracteristica de clipuri video scurte pe care compania a implementat-o in 2020 si care e similara cu TikTok si Instagram.
YT testeaza anunturi pentru aplicatii si alte promovari, a declarat marti directorul de afaceri al companiei Google din Statele Unite pentru investitori.
„Exista o crestere a veniturilor, deoarece vizionarea Shorts creste procentajul de vizionare YouTube”, potrivit directorului de afaceri. „Testam monetizarea Shorts, iar feedbackul si rezultatele timpurii ale publicitatii sunt promitatoare”.
Potrivit companiei Google din SUA, YouTube Shorts genereaza 30 de miliarde de vizualizari pe zi. Intre timp, veniturile din anunturi ale YT au urcat pana la 6,86 miliarde de dolari. YT a anuntat in august ca va oferi creatorilor care creeaza clipuri video foarte vizualizate pana la 10.000 de dolari pe luna.
La acea vreme, compania a considerat ca aceasta e o alternativa la anunturile prin care ii puteau remunera pe creatori. In timpul aparitiei sale din februarie pe Vergecast cu Nilay Patel si Catie Keck, directorul de produse al YouTube, Neal Mohan, a discutat modurile prin care creatorii pot genera venituri cu Shorts.
Acestea includ adaugarea de continut de brand, permiterea cumparaturilor in cadrul clipurilor video Shorts si implementarea Super Chat. Ce credeti despre faptul ca compania YouTube din Statele Unite implementeaza anunturi pentru clipurile video Shorts? Credeti ca vor fi o sursa importanta de venituri?