Serviciul de streaming de jocuri Stadia al companiei Google din SUA se pare ca e vandut de aceasta companie unor alte companii. Asta pentru ca acele companii sa poata lansa servicii de streaming de jocuri fara a le dezvolta ele pe cont propriu.
Google nu e chiar o companie de gaming, asa ca e neobisnuit faptul ca s-a lansat in acest domeniu cu Stadia, un serviciu de streaming de jocuri care le permite gamerilor sa cumpere jocuri si sa le joace pe orice dispozitiv prin streaming.
Cu toate acestea, e posibil ca serviciul de streaming Stadia era menit sa fie doar o prezentare a tehnologiei si ca telul era de fapt sa ofere acest serviciu altor companii.
Conform unei stiri de Business Insider, compania din Statele Unite lanseaza comercial tehnologia de streaming a Stadia catre alte companii precum Bungie si Peloton care au rebranduit-o „Google Stream”.
Retineti faptul ca asta nu inseamna ca compania renunta la Stadia. In 2021, compania din Statele Unite a confirmat faptul ca va vinde Stadia ca platforma pentru alte companii, ceea ce inseamna ca companiile care doreau sa ofere streaming de jocuri pot folosi contra cost serviciile Google in loc sa construiasca platforme proprii.
Ar fi ceva similar cu faptul ca Google Workplace le permite companiilor sa cumpere propriile domenii, dar cu propria interfata a Gmail. Compania Peloton se bazeaza pe Google Stream pentru a transmite prin streaming jocuri pe bicicletele sale fitness, dar in cazul Bungie lucrurile nu sunt sigure.
Conform stirii, compania Google din Statele Unite a discutat cu Bungie anul trecut, dar acum ca compania Sony din Japonia cumpara dezvoltatorul de gaming Bungie, nu e clar cum vor evolua lucrurile cu Bungie si cu serviciul Stadia.