Un serviciu de muzica testeaza o functie care ofera clipuri video gen TikTok si nu chiar. Adica sunt oferite filmulete verticale, dar nu despre lucruri aleatorii, ci videoclipuri muzicale, iar utilizatorii acelui serviciu de muzica vor putea derula printre filmulete.
Datorita unor aplicatii precum TikTok, clipurile video verticale au devenit trend. Clipurile video sunt afisate vertical, iar utilizatorii pot derula pentru a descoperi noi filmulete.
Inca de la lansare, diverse aplicatii au lansat lucruri similare pe cont propriu. Iar acum se pare ca si compania Spotify e interesata de asta. Potrivit unui tweet de Chris Messina, Spotify testeaza un feed propriu gen TikTok pentru videoclipuri de muzica.
Conceptul e similar cu cel din alte aplicatii, unde utilizatorii pot derula printre filmulete. Principala diferenta ar putea fi ca functia Spotify se concentreaza pe videoclipurile de muzica.
Avand in vedere ca Spotify e un serviciu de muzica si mai putin o platforma de social media, e logic ca clipurile din noua sectiune „Discover” a aplicatiei sa contina videoclipuri muzicale, si nu clipuri video gen TikTok, Instagram si YouTube.
Aceasta noua caracteristica s-ar putea conecta la o functie Spotify existenta care se numeste Canvas. Pentru cei nefamiliarizati, Canvas e o functie care le permite artistilor Spotify sa creeze filmulete scurte pentru melodiile lor.
S-a lansat in 2019, dar a fost intampinata cu recenzii mixte. Cu toate acestea, probabil combinarea acelei functii cu acest format de feed video gen TikTok le-ar permite utilizatorilor sa descopere noi melodii si noi alternative de videoclipuri muzicale de la artistii lor preferati. Ce parere ai despre faptul ca serviciul de muzica Spotify testeaza clipuri video verticale precum cele TikTok?