Compania YouTube din Statele Unite s-a decis sa nu mai afiseze publicului numarul de dislike-uri la clipurile video de pe platforma. Exista un motiv pentru aceasta decizie.
Desi numarul de dislike-uri la un clip video de pe YouTube nu pare ceva important, acesta e foarte util pentru masurarea popularitatii si utilitatii unui filmulet in unele cazuri.
De exemplu, daca cineva ofera sfaturi sau un tutorial pe YouTube, iar numarul de aprecieri negative il depaseste pe cel al like-urilor, acest lucru poate indica calitatea filmuletului.
Cu toate acestea, uneori aceasta functie poate fi abuzata de trolii de pe internet pentru a creste numarul de aprecieri negative la clipuri. De aceea, mai devreme in acest an, Youtube a testat ceva nou, si anume sa nu mai afiseze in mod public aceasta contorizare la filmulete.
Se pare ca compania e incantata de modul in care s-a derulat testarea, pentru ca nu va mai afisa public aceasta contorizare pentru niciun clip video.
Potrivit YouTube: „Pe baza lucrurilor constatate, vom afisa numarul de dislike-uri doar in mod privat (creatorului), asa ca butonul de dislike nu va disparea. Acest lucru se va lansa gradual incepand de astazi”.
Asadar, creatorii isi vor putea vedea cantitatea de aprecieri negative la clipurile lor video, dar publicul nu. Compania YouTube a adaugat: „Am constatat in timpul experimentului ca unii dintre voi s-au bazat pana acum pe numarul public de dislike-uri pentru a decide daca sa vizionati sau nu un clip video. S-ar putea sa nu fiti de acord cu decizia noastra, dar credem ca aceasta e calea corecta pentru platforma”.
Ce parere ai despre decizia companiei YouTube din Statele Unite de a nu mai afisa publicului numarul dislike-uri la clipurile video de pe platforma?