In aceasta era pandemica, unele platforme de streaming de gameplay au crescut in ceea ce priveste orele vizionate per trimestru. De fapt, o anumita platforma de streaming crescut pana la 6,3 miliarde de ore vizionate in primul trimestru al acestui an.
Daca ideea ta de vizionare in era pandemica implica in mare parte streamuri Twitch, nu esti singurul. S-a stabilit ca urmaritorii Twitch s-au dublat intr-un singur an, urcand de la „doar” 3,1 miliarde de ore in primul trimestru al anului 2020 pana la 6,3 miliarde de ore in aceeasi perioada pentru 2021.
Aceasta crestere a Twitch provine in principal din primavara anului 2020, din cauza lockdown-urilor. Iar cresterea a fost una constanta, de 16,5% fata de trimestrul anterior.
Dar YouTube Gaming n-a avut aceleasi performante. YouTube Gaming a avut propria sa crestere in pandemie, dar orele sale de vizionare au scazut brusc in primul trimestru, ajungand la 1,37 miliarde de ore.
Aceasta platforma de streaming e la un nivel mai redus decat inainte de lockdown-uri si restrictii, potrivit datelor. Acest lucru i-a permis platformei Facebook Gaming sa recupereze.
Desi vizionarile sale masoara 1,06 miliarde de ore si se pozitioneaza dupa Twitch si YouTube Gaming, Facebook Gaming a avut o crestere constanta de la inceputul anului 2020.
In cazul platformei de streaming Twitch, cresterea sa a provenit in principal din stream-uri non-gaming. „Just Chatting” a fost cea mai frecvent utilizata categorie din serviciul Twitch detinut de compania Amazon din Statele Unite pentru al doilea trimestru consecutiv, iar acum reprezinta 12% din tot ceea ce vizioneaza utilizatorii pe aceasta platforma. Iar categoriile GTA 5 si League of Legends se situeaza pe pozitiile urmatoare, dar indepartate.