Cand „radem” online, exista multe modalitati in care putem tasta pentru a comunica. De exemplu, unii ar putea prefera sa foloseasca un simplu „lol”, in timp ce altii ar putea apela la un ras mare, cum ar fi „HAHAHA”.
De asemenea, unii ar prefera un ras usor mai retinut precum „hehe”. La urma, chiar depinde de persoana, nu-i asa?
S-ar parea ca, potrivit statisticilor postate de echipa de cercetare Facebook (via WIRED), anumite tipuri de rasuri sunt asociate cu anumite grupuri de oameni.
In studiul companiei Facebook cu privire la rasul online, acestia au descoperit ca emoji-urile folosite pentru a comunica rasul sunt folosite mai mult de femei decat de barbati.
De asemenea, Facebook a descoperit ca „haha” este cea mai populara modalitate de a transmite emotia si ca mai multi barbatii o folosesc decat femeile.
„Hehe” este evaluat in mod surprinzator destul de jos si din nou s-a descoperit ca mai multi barbatii il folosesc pe Facebook decat femeile, desi la o diferenta foarte mica.
In mod ciudat, „lol” pe Facebook nu pare sa fie la fel de popular pe cat ar putea crede multi, avand in vedere ca s-a descoperit ca este cea mai putin folosita modalitate de a comunica rasul.
In caz ca impartirea acestui lucru pe sexe nu era suficienta, Facebook l-a impartit atunci pe orase. Echipa de cercetatori a descoperit ca in orasul american Seattle, „haha” a fost cea mai folosita modalitate de a rade online.
Cu toate acestea, in Chicago, emoji-urile s-au dovedit a fi metoda dominanta, iar „hehe” este practic preferata mai mult in San Francisco pe Facebook.
Pe de alta parte, s-a descoperit ca cei din orasul Phoenix folosesc mai mult „lol” fata de alte orase implicate. Este un sondaj interesant, dar ce spui despre asta? Care ras tinzi sa il folosesti mai mult?