Este DojoVlog un canal urmarit?
Fara indoiala ca e urmarit. Cu siguranta clipurile sunt urmarite, chiar daca nu pe YouTube sau pe dojotech.ro (ca sa nu-mi aduca unii vizualizari si nu cumva sa devin „trilionar”). DojoVlog nu se compara cu Dojotech. Dojotech e mai vechi si are postari si cu mii si mii de vizualizari, iar asta fara niciun fel de promovare. Si desi textul nu e formatul la moda in ziua de azi. Am inceput un canal de YouTube in engleza fiindca nu eram deosebit de increzator in economia romaneasca. Un canal de YouTube romanesc depinde de economia romaneasca.
Daca economia e pe o panta descendenta, nu prea o sa ai venituri din publicitate pe YouTube. Romania inca nu e la nivelul ala inferior. In Romania inca ai sanse pe YouTube in romana. Dar pana cand?
Romania e o tara fantastica, cu locuri interesante, majoritatea oamenilor sunt de calitate. Problema e ca ne conduc de 3 decenii niste slugi si sclavi care detoneaza si vand tara.
Ca altfel tara asta ar fi avut acum o industrie si o economie de invidiat. Revenind la DojoVlog, inca sunt la inceput. Un canal in romana necesita ani de zile de munca, daramite unul in engleza.
Un canal in engleza necesita mai mult timp pentru a creste, caci in engleza concurenta e acerba. In orice caz, ma gandesc sa apar cumva in clipuri, incerc sa ma acomodez cu filmatul si sa obtin reactii.
O tara preferata din Europa, in afara de Romania
As inclina si opta pentru Franta, daca presa franceza n-ar fi xenofoba. Sau catre UK. Agentiile de presa frantuzesti si britanice sunt controlate de globalisti, deci denigrarea Romaniei e comandata de la varf.
Astia sunt cei care incearca ruinarea Romaniei: globalistii pe plan global (prin presa si structurile de conducere globale controlate de ei) si politicienii romani pe plan local (prin decizii nefavorabile Romaniei).
Asa ca optez pentru Germania, o tara cu oameni fazi si monotoni. Eu cand prefer sau nu prefer o tara, ma ghidez de obicei dupa exportul sau de cultura: filmele si muzica, de exemplu.
Muzica germana nu prea ascult si nici filme germane nu prea am urmarit (nici nu cred ca am urmarit vreunul), deci n-am prea fost expus la cultura lor. In afara de „Rock Me, Amadeus”, nu cred ca am ascultat vreo melodie in germana. De fapt, interpretul care canta „Rock me, Amadeus” e austriac.
Germanii ori nu prea se pricep la muzica si cinematografie si, prin urmare, cultura lor nu se viralizeaza in afara granitelor, ori unii au un interes ca Germania sa nu devina un pol muzical sau cinematografic in lume. Ca o paranteza: o melodie misto (in engleza sau in alta limba) e cea pe care o asculti insistent. O femeie misto e cea pe care o Facebook-uiesti insistent. B-)
De ce e important exportul de cultura al unei tari? Pai e important pentru prestigiul mondial al tarii, dar si pentru economie. Cand esti expus la muzica si cinematografia unei tari si devii admirator al acelei tari, tinzi sa cumperi produse de la branduri din respectiva tara.
Cat despre Romania, urmarind filme romanesti de dinainte de ’89, mi se trezeste nostalgia pentru niste vremuri de aur pe care nici nu le-am trait. Toata tara era industrializata, toti oamenii misunau, forfoteau si dezvoltau tara. N-aveam nicio datorie externa in ’89, iar lucrul asta ii nemultumea pe unii.
Dar ne-a facut cu ochiul democratia. Ce-a adus democratia? Datorii? Depopulare? Hoti in parlament? Coruptie? „Libertate”, atata indruga lingaii romani ai Bruxellesului, astia fiind partasi, daca nu complici, la devalizarea tarii.
Nici libertate nu prea mai exista, ca acum se raspandeste neomarxismul (comunismul cu funda, romantat de-aiurea; neomarxismului i se imagineaza calitati si e idealizat, iar comunismului si nationalismului lui Ceausescu li se imagineaza lacune). Dictatura COVID-ului: suntem obligati sa purtam carpele alea inutile printr-o lege care nici nu exista, suntem indemnati (posibil pe viitor obligati) sa ne vaccinam cu niste vaccinuri EXPERIMENTALE pentru ale caror efecte secundare nu-si asuma nimeni raspunderea si care functioneaza cateva luni (asta daca functioneaza; si daca sunt sigure; poate nici n-au fost create pentru a fi sigure) si fara libertate de deplasare. Totul pentru a limita raspandirea „pandemiei”, ca pretuiesc sclavii fara coloana de la conducerea Romaniei vietile cetatenilor.
Cei care credeau ca lumea asta intreaga, cu tarile ei insirate, e autosuverana, ca presedintii din lume nu-s vanduti si nu sunt condusi de niste jucatori globali de Monopoly cu averi care insumeaza mii de miliarde de dolari, sa se separe benevol de co**e prin castrare. Astia n-au dreptul la perpetuarea speciei. Sau sa se perpetueze intre ei, sa nu se corceasca cu noi, oamenii care gandesc.
Pentru 10-20 de morti mai putini pe zi, merita sa arunci o tara intreaga de 20 de milioane de oameni si economia ei in haos si sa o aduci la sapa de lemn, sa rapesti dreptul la educatie al unei generatii, iar poporul sa ajunga la fundul sacului si sa nu aiba din ce sa traiasca.
Poporul n-ar trebui sa aiba incredere in televizor, televizorul e vandut. Acolo informatiile sunt controlate, filtrate si cenzurate si apartin de o agenda, e o mizerie ce se intampla. Se trezeste Mircea Dinescu sa-l critice pe ambasadorul SUA in Romania, sa se afle si el in treaba. Dinescu, slugoiul globalistilor. Oricine il critica pe Donald Trump sau pe ambasadorul american, e un sclavete vandut. Televiziunea nu e un instrument de informare. E doar un instrument si atat.