Acum ceva timp, compania Facebook din SUA a anuntat ca va dezvalui in anumite locuri care e viitorul presedinte al SUA, dupa ce majoritatea mass-media dezvaluie care este acel presedinte.
Compania FB din SUA a declarat ca va plasa viitorul presedinte american al SUA in partea superioara a Facebook si Instagram, odata ce majoritatea mass-media il dezvaluie.
De asemenea, compania a etichetat postarile candidatilor la presedintie cu un link catre centrul sau de informare electorala, potrivit purtatorului de cuvant al FB, Tom Reynolds.
Compania a prezentat numele acelui candidat la presedintie in notificarile Facebook si Instagram, a dezvaluit acel purtator de cuvant intr-un e-mail catre The Verge.
Facebook s-a bazat pe opinia majoritara din partea Reuters, dar si pe birourile de decizie din mass-media, inclusiv ABC News, CBS News, Fox News, NBC News, CNN si The Associated Press.
Compania FB sustine ca au aparut „afirmatii mai inexacte cu privire la alegeri”, pe masura ce contabilizarea voturilor in unele state cheie s-a desfasurat joi, sustine Reynolds, adaugand ca unele dintre aceste afirmatii au avut un angajament redus pe platforma sa.
„Actionam pentru a impiedica acest continut sa ajunga la mai multi oameni”, sustine purtatorul de cuvant, pe langa retrogradarea continutului pe care sistemele sale il considera dezinformare.
De asemenea, a fost limitata distribuirea clipurilor video live legate de alegeri pe platforma Facebook din SUA. Compania Facebook a anuntat anterior pasii pe care ii va urma inainte de 3 noiembrie pentru a reduce raspandirea dezinformarii pe platformele sale. A interzis anunturile politice despre candidatii la presedintia SUA si a eliminat un grup de 300.000 de persoane care invocau o frauda electorala.