Compania Sony din Japonia a lansat un spot publicitar pentru consola de jocuri PS5, dar noul spot publicitar nu dezvaluie niciun joc pentru aceasta consola de jocuri si nici macar un pret.
In schimb, compania din Japonia a ales sa se concentreze in acel spot publicitar pe functii PS5 cum ar fi functia 3D audio si pe suportul controlerului DualSense pentru feedback haptic si pe declansatoarele adaptive.
Sony lanseaza PS5 drept consola de jocuri care le va permite jucatorilor sa perceapa gamingul mai bine, gaming care le permite gamerilor sa „vada prin sunet”.
Este un pariu pus pe factorul de captivare pentru urmatoarea generatie de gaming, factor pe care Sony l-a promovat luni de zile. Sony s-a concentrat pe partea audio la evenimentul sau PS5 din iunie, dar si controlerul a fost in lumina reflectoarelor pana acum.
Spotul publicitar a fost conceput pentru jucatorii PlayStation pentru a vedea functiile noii console prin noi ochi. „Suntem foarte incantati de aceste functii si asteptam cu nerabdare ca gamerii sa se cufunde in lumea jocurilor, cu consola PS5 si cu controlerul wireless DualSense”, a declarat Mary Yee, director de marketing global la Sony Interactive Entertainment.
In timp ce compania e entuziasmata de functia 3D Audio si de noul controler, fanii PlayStation inca asteapta sa descopere lucruri despre precomenzi si despre pret.
Noul spot publicitar pentru consola de jocuri PS5 nu indica cand va fi dezvaluit un pret si nici cand vor fi disponibile precomenzile. Se presupune ca Sony s-a straduit sa reduca pretul consolei de jocuri din cauza deficitului de componente. Compania Sony s-a angajat sa lanseze o varianta fara unitate optica a PS5, ceea ce ar reduce pretul pana la nivelul celor practicate de Microsoft.