Conform unei noi stiri, un anumit rival pentru aplicatia TikTok s-a lansat recent la nivel global. De asemenea, s-a dezvaluit cum e acel rival si cum poti crea un clip video. Initial, acea functie s-a lansat doar in India si Brazilia. Dar mai recent s-a lansat si pentru alte 50 de tari din aceasta lume.
Dupa luni de teste, Instagram lanseaza in cele din urma Reels, functie rivala pentru aplicatia TikTok care e in vizorul lui Donald Trump care a indicat ca va interzice TikTok in SUA.
Reels – care s-a lansat deja in India si Brazilia – se lanseaza acum in alte 50 de tari, inclusiv SUA, Marea Britanie, Australia si Japonia. Nu este prima data cand Facebook a incercat sa imite TikTok, dar Reels pare ca are sanse sa reuseasca sa depaseasca TikTok.
Acest lucru se datoreaza faptului ca functia este deja integrata in Instagram, cea mai populara aplicatie a Facebook in randul tinerilor. De asemenea, aceasta functie a imprumutat lucruri care i-au adus aplicatiei TikTok succesul.
Crearea unui clip Reels e similara cu crearea unei postari pentru Instagram Stories. Poti inregistra o serie de clipuri de la camera in-app a Instagram, impreuna cu muzica si efecte.
Insa acea functie include instrumente mai avansate decat cele disponibile in Instagram Stories. Dar principala diferenta dintre Reels si Stories este modul in care filmuletele pot fi impartasite.
Cand incarci un clip video in acea functie, acesta este partajat automat la noua sectiune Reels din Explore, cu optiunea de a-l posta si in feedul tau principal.
Toate clipurile video pe care le creezi vor putea fi urmarite intr-o sectiune dedicata a profilului, similar cu IGTV. Daca Instagram poate incredinta creatorii ca pot ajunge la noi urmaritori si sa le ofere utilizatorilor Instagram motive de a ramane in aplicatie, atunci Reels poate fi un rival serios pentru TikTok.