O noua stire releva faptul ca compania media si de parcuri tematice Disney din Statele Unite isi va reduce „dramatic” cheltuielile de publicitate in anumite „locuri”. Aceasta stire provine de la publicatia Wall Street Journal din Statele Unite.
Disney ar putea fi cea mai recenta companie importanta care s-a alaturat unui boicot publicitar in crestere impotriva Facebook. Surse ale Wall Street Journal indica faptul ca compania media si de parcuri tematice si-a redus drastic cheltuielile de publicitate pe Facebook.
Nu este clar exact cat este reducerea si pentru cat timp va fi mentinuta, dar se presupune ca Disney a fost discreta cu aceasta masura si nu a oferit un anunt public.
De asemenea, a suspendat publicitatea Hulu pe Instagram, conform surselor. Cand li s-a solicitat companiilor Disney si Facebook sa ofere un punct de vedere, FB si-a mentinut declaratia ca mai are de lucru pentru a reduce ura de pe platformele sale.
Daca acest lucru are legatura cu boicotul, suspendarea publicitatii Disney ar putea afecta drastic Facebook. Pathmatics a estimat ca aceasta companie a fost principalul advertiser american al FB in prima jumatate a anului 2020, conform WSJ.
Desi nu va cauza neaparat dificultati pe termen lung pentru FB, suspendarea publicitatii pe FB de catre Disney ar putea avea un impact mai pronuntat fata de alte companii care si-au suspendat publicitatea, cum ar fi Ford, Starbucks si Verizon.
Facebook a declarat anterior ca se va gandi daca isi va schimba politicile. Liderii din domeniul drepturilor civile din spatele boicotului au reclamat faptul ca intalnirile cu reprezentantii Facebook au fost dezamagitoare si au promis sa mentina boicoturile pana la schimbari mai substantiale.