O anumita companie de ridesharing s-a confruntat cu dificultati pe piata din Tokio, Japonia. Vestea buna e ca acea companie si-a conturat mai recent o prezenta mai solida in Tokio, dar nu printr-un serviciu de ridesharing, ci mai degraba printr-un serviciu de taxi care contine circa 600 de masini.
Compania Uber din Statele Unite are influenta in mega-orase, dar pana acum nu si in capitala Japoniei. O combinatie de limite stricte privind ridesharing-ul si precautia publica au tinut Uber la distanta de cele mai cunoscute metropole ale Japoniei.
Acum, insa, compania din Statele Unite este parte din peisajul din Tokio. Bloomberg informeaza ca Uber a lansat primul sau serviciu in capitala Japoniei, in ciuda faptului ca opereaza in Japonia de circa 6 ani.
Totusi, acesta nu e ridesharing. In schimb, se ofera serviciul de taxi Uber Taxi prin 600 de masini in districtul central de business, precum si in zone populare ale orasului, cum ar fi Akihabara, Akasuka si Shinagawa.
Acoperirea serviciului de taxi ar trebui sa ajunga la toate districtele centrale din Tokio pana la sfarsitul anului 2020. Acest lucru ar putea fi important atat pentru compania de ridesharing Uber, cat si pentru transportul japonez in ansamblu.
Compania de ridesharing Uber nu prea mai are mega-orase de deservit, iar deservirea orasului Tokio ar putea acoperi acest decalaj, pe masura ca capitala Japoniei revine la normal dupa pandemie.
Teoretic, acest lucru le permite locuitorilor din Tokio sa incerce sa apeleze la calatoriile prin aplicatiile de ridehailing. Multi localnici japonezi inca mai angajeaza taxiuri prin serviciile de taxi.
Acest lucru i-ar putea obisnui cu confortul tehnologic, cum ar urmarirea live a calatoriei, fara a fi obligati sa renunte la o experienta familiara. Ce parere ai despre asta? Crezi ca compania de ridesharing Uber va avea succes in Tokio, Japonia, cu acel serviciu de taxi sau esti de parere ca rivalii locali nu-i vor permite sa aiba succes?