Jason Fried, CEO-ul companiei Basecamp, a dezvaluit intr-o scrisoare care este principala problema a magazinului de aplicatii App Store al companiei Apple din Cupertino, Statele Unite. Nu doar Basecamp s-a declarat nemultumita de magazinul App Store.
CEO-ul Basecamp, Jason Fried, a scris o scrisoare deschisa in care a explicat care e problema cu politicile de plata din magazinul App Store, magazinul de aplicatii al Apple.
Jason Fried de la Basecamp a declarat ca nu e vorba despre bani, desi acesta sustine ca este o parte din poveste. Este vorba despre absenta diversitatii de optiuni si modul in care Apple se pozitioneaza fortat intre companie si clientul sau.
Iata o informatie cu privire la ceea ce a dus la scrisoarea sa deschisa: Basecamp a lansat un serviciu de e-mail pe platforme multiple, care se numeste „Hey” si care costa incepand cu 99 de dolari pe an.
Pentru a-l putea folosi, va trebui sa platesti pentru abonament pe web. Acest lucru nu i-a convenit companiei Apple care a respins o reparare a unui bug pe care compania Basecamp a lansat-o la ceva timp dupa lansarea serviciului Hey.
Intr-o scrisoare pe care Apple a trimis catre Basecamp dupa ce a respins un apel la decizia sa, compania din Cupertino a sustinut ca dezvoltatorii de aplicatii pentru magazinul App Store trebuie sa ofere achizitii interne in cadrul aplicatiei, ca modalitate de a permite clientilor sa deblocheze functii si functionalitati.
Dupa cum s-a clarificat de ceva vreme, firma din Cupertino percepe un comision de 30% pentru aplicatiile cu plata si pentru achizitiile din interiorul aplicatiei, iar dezvoltatorii nu sunt multumiti de acest lucru.
Comisia Europeana chiar porneste investigatii duble asupra App Store si Apple Pay din cauza reclamatiilor depuse de Spotify. Daniel Ek de la Spotify a dezvaluit acum ceva timp in urma ca compania sa nu-si poate permite comisionul perceput de Apple pentru magazinul de aplicatii App Store.