In ceea ce ar putea fi inceputul sfarsitului pentru compania web, Yahoo a inceput vineri un proces formal care ar putea duce la vanzarea tuturor sau a unor parti din afacerile lor.
Compania Yahoo a anuntat ca consiliul sau a format un comitet de directori independenti pentru a lua in considerare planuri strategice, in timp ce continua sa urmeze un plan complex pentru a-si imparti business-urile de la cele 15 procente din Alibaba, firma de internet chineza.
In vremurile de demult ale internetului, Yahoo era pentru utilizatorii de internet ce este Google pentru toti in ziua de azi.
Trebuie sa spunem ca, in ciuda celor mai bune incercari ale companiei, se pare ca firmase pune pe ea insasi la vanzare, sau cel putin cocheteaza cu ideea de a se vinde.
Compania a anuntat recent ca au alcatuit un comitet de directori independenti care vor ajuta la formularea de optiuni strategice pentru firma.
De fapt, nu este prima data cand apare ideea ca firma s-ar putea vinde. Anul trecut, au circulat stiri cum ca Yahoo lua in considerare vanzarea afacerilor lor web precum Yahoo Mail si se pare ca acest anunt recent le-a confirmat, cel putin partial.
Directorul executiv al companiei, Marissa Mayer, a spus raspicat ca nu va vinde compania, dar multi investitori se pare ca si-au pierdut increderea in abilitatile ei de a imbunatati compania.
Intr-o declaratie alcatuita de consiliul de directori al Yahoo, acestia raman „profund angajati sa exploram alternative strategice, in timp ce sprijinim simultan managementul si angajatii in implementarea lor a planului strategic al Yahoo. Noi credem ca urmarea acestor cai complementare este in cel mai bun interes pentru actionarii nostri si ca va maximiza valoarea”.