Aplicatia TikTok de clipuri video scurte se bucura de un succes imens, chiar daca apartine de o companie din China. De-a lungul timpului, o serie de companii au incercat sa detroneze aceasta aplicatie, iar acum a aparut inca o companie care doreste acest lucru. Acum nu e vorba despre Facebook sau despre Instagram.
Tendintele in social media sunt intr-o continua evolutie. Anterior, aplicatia Snapchat era in varf si era folosita de aproape toti tinerii, dar, in ziua de azi, TikTok se apropie de varf.
Acesta e motivul pentru care nu este o surpriza sa aflam ca alte companii doresc sa dezvolte ceva similar pe cont propriu. Intr-o stire de The Information, s-a dezvaluit ca YouTube lucreaza pentru a detrona TikTok cu propria sa creatie care se numeste „Shorts”.
Cu toate acestea, spre deosebire de TikTok care este o aplicatie independenta, Shorts va fi o caracteristica integrata in YouTube, utilizatorii putand incarca filmulete scurte pe Shorts chiar din aplicatia YouTube.
Utilizatorii YouTube vor putea alege din o varietate de muzica licentiata din catalogul de melodii existente de pe YouTube, pentru a crea acele clipuri video scurte pentru Shorts.
Conform The Information, acesta e cel mai serios efort al unei companii tehnologice din Silicon Valley de a detrona TikTok, YouTube sperand sa-si foloseasca creatorii deja existenti pentru a-i oferi avantajul de care are nevoie pentru Shorts.
Desigur, compania YouTube din Statele Unite nu e singura companie care incearca sa detroneze TikTok. Acum cativa ani in urma, Facebook a incercat sa detroneze TikTok cu o aplicatie denumita „Lasso”.
De asemenea, platforma Instagram a companiei Facebook din Statele Unite a lansat ceva similar, o aplicatie denumita „Reels”, dar de la lansarea sa nu am auzit mai nimic.