O noua stire dezvaluie cum reactioneaza compania AT&T din Statele Unite la criza inceputa de coronavirusul Wuhan care s-a raspandit in aproape toata lumea. Nu, AT&T nu are de gand sa ofere sfaturi si indrumari despre coronavirusul Wuhan, chiar daca ofera acces la internet in Statele Unite.
Din cauza crizei de coronavirus Wuhan, o multime de companii incep sa le permita angajatilor sa lucreze de la distanta. Se procedeaza asa pentru a reduce si limita raspandirea coronavirusului Wuhan.
Lucrand de la distanta, se reduce riscul ca angajatii sa se infecteze pe timpul crizei de coronavirus Wuhan. Cu toate acestea, acest lucru creeaza in schimb un alt neajuns. Cei care folosesc internetul cu o limita in privinta datelor consumate si muncesc de la distanta, s-ar putea sa atinga acea limitata mai devreme decat credeau.
Vestea buna e ca cei care folosesc serviciul de internet broadband al companiei AT&T din SUA vor fi incantati sa afle ca compania a anuntat ca, deocamdata, va suspenda limitele de date pentru serviciul sau de internet broadband.
Asta inseamna ca utilizatorii AT&T vor putea lucra confortabil de la distanta, pe timpul crizei de coronavirus, fara sa fie nevoie sa se ingrijoreze ca vor atinge limita de date pentru o luna. Intr-o declaratie oferita de un reprezentant al companiei din Statele Unite pentru publicatia Motherboard: „Multi dintre clientii nostri de internet AT&T deja au acces la internet nelimitat”.
Acestea fiind spuse, trebuie sa retinem ca limitele de date ale companiei AT&T din Statele Unite variaza de la 150GB la 1TB, in functie de plan.
Utilizatorii care depasesc acele limite vor plati circa 10 dolari pentru fiecare 50GB suplimentari de date consumate pe timpul crizei de coronavirus Wuhan. Ce parere ai despre faptul ca AT&T isi nelimiteaza clientii care ii folosesc internetul in Statele Unite?