Facebook este cea mai vasta si folosita retea sociala din lume, insa aceasta a fost implicata intr-o serie de controverse. CEO-ul companiei, Mark Zuckerberg, a dezvaluit ceva care i-a surprins pe multi utilizatori, si anume ca reteaua sociala nu mai doreste sa fie neaparat una placuta si apreciata de catre utilizatori. Motivul e faptul ca, in ciuda criticilor si controverselor, Facebook are un succes imens.
De-a lungul anilor, reteaua sociala Facebook a fost implicata in mai multe controverse. Chiar daca compania din Statele Unite a incercat sa diminueze situatia, adevarul e ca perceptia utilizatorilor fata de reteaua sociala cu siguranta nu mai e cum era inainte.
Cu toate acestea, pare ca compania are o noua abordare pentru viitor. In cadrul evenimentului pentru dezvaluirea veniturilor, CEO-ul Mark Zuckerberg al companiei a dezvaluit ca Facebook are un nou obiectiv, si anume de a fi inteleasa, dar nu neaparat placuta si apreciata de catre utilizatori pentru scopul sau.
Conform lui Mark Zuckerberg: „Oamenii trebuie sa-ti cunoasca obiectivul”. CEO-ul Facebook a fost citat spunand analistilor: „O critica asupra abordarii noastre din ultimul deceniu a fost ca, deoarece doream sa fim placuti si apreciati de utilizatori, nu ne-am comunicat intotdeauna clar parerile noastre pentru ca eram ingrijorati de opinia oamenilor”.
Acestea fiind spuse, in ciuda a tot ceea ce s-a intamplat si cu toate controversele din jurul companiei, Facebook a reusit sa depaseasca in mod pozitiv asteptarile.
Potrivit analistei Debra Aho Williamson de la eMarketer: „Aceasta este o companie care a demonstrat ca poate rezista criticilor continue in ceea ce priveste practicile sale si ca poate genera venituri atat de insemnate si sa castige atat de multi utilizatori pentru reteaua sociala”.