Dupa cum s-a tot spus, in China s-a pornit epidemia cu coronavirusul Wuhan. Acest coronavirus este un subiect fierbinte in ziua de azi si poate afecta multe companii care isi desfasoara activitatea in China. De exemplu, Apple a trecut in China la masuri din cauza epidemiei.
Epidemia cu coronavirusul Wuhan are un impact tangibil asupra lumii tehnologice, iar Apple este un exemplu al acestui efect. Compania isi inchide toate magazinele si birourile din China continentala pana pe 9 februarie din prudenta si dupa consultarea expertilor.
Apple a inchis initial trei magazine, dar de aceasta data inchide 42 de locatii din intreaga tara. Furnizori cheie precum Foxconn au spus ca nu se asteapta sa intampine dificultati cu atingerea obiectivelor de productie pentru companii precum Apple.
Cu toate acestea, atentia este la ordinea zilei. CEO-ul Tim Cook al Apple a spus ca asteptarile pentru inceputul anului calendaristic au fost neobisnuit de vagi din cauza incertitudinii legate de coronavirusul Wuhan.
Vanzarile la magazinele din China au scazut in ultimele zile, chiar si in afara epicentrului coronavirusului Wuhan. Alte companii au inchis magazine si birouri, sau au creat cazare speciala.
Compania Tesla din SUA ofera acces gratuit la Supercharger, astfel incat proprietarii de masini electrice sa se poate deplasa fara a fi nevoiti sa se bazeze pe transportul public.
Nu este surprinzator faptul ca compania Apple trece la inchiderea magazinelor sale din China. Magazinele sale au multe centre de testare pentru clienti, centre care sunt terenuri propice raspandirii pentru coronavirusul Wuhan chiar si cu o curatenie minutioasa. Acesta se poate raspandi cu usurinta, iar inchiderile temporare ale magazinelor ar trebui sa reduca sansele de raspandire.