Acum ca platforma Byte de clipuri video a avut sansa de a castiga ceva utilizatori, echipa sa evidentiaza o serie de motive pentru care creatorii ar trebui sa se alature acestei platforme.
Platforma Byte de clipuri video s-a axat pe mai multe aspecte. Dar s-a axat in principal pe modul in care isi va plati creatorii. Echipa a publicat detaliile initiale ale unui program de parteneriat prin care ii va plati pe creatorii care atrag audiente vaste pentru clipurile lor video.
Byte va crea pentru creatorii de clipuri video un fond la fiecare 120 de zile si ii va plati pe acei parteneri in patru transe a cate 30 de zile, pe baza vizionarilor in acele perioade.
Cu cat un partener are mai multe vizualizari, cu atat va urca mai mult pe o scara si va primi mai multi bani, dar Byte nu va favoriza neaparat pe unii fata de altii.
Banii din fondul pentru creatori vor veni din reclame, insa Byte a subliniat ca la inceput nu vom vedea reclame pre-roll (de dinainte sa inceapa clipul video), la mijloc sau retargeting.
Faza pilot a programului va directiona toate veniturile publicitare catre membrii programului (fara ca compania sa-si aloce partea), desi e clar ca asta se va schimba in timp.
Sa nu te astepti ca vei putea incepe imediat sa-ti castigi existenta drept creator Byte, cel putin nu pentru o perioada. Faza pilot va incepe in SUA in 60 pana la 90 de zile, iar initial alaturarea va fi doar pe baza de invitatie.
Compania promite mai multe modalitati pentru a-i plati pe creatorii de clipuri video, deci creatorii ar putea primi si alte moduri de a genera venituri in timp. Provocarea, desigur, este construirea platformei Byte mai intai.
Este inca prea devreme pentru a sti daca platforma Byte de clipuri video va recrea vremurile bune ale Vine si daca va atrage oamenii departe de Instagram sau TikTok. Sau daca va intampina soarta prematura a multor alte aplicatii de social media.