Producatorul auto Porsche isi va lansa prima reclama la campionatul de fotbal Super Bowl dupa 23 ani de zile. E clar ca producatorul auto Porsche va promova prin acel spot publicitar o masina. Dar ce fel de autoturism? Si ce model? Acum se cunosc toate aceste informatii despre prima reclama a producatorului auto la Super Bowl in 23 de ani.
Au existat si inainte reclame pentru masini electrice la campionatul Super Bowl, dar acele spoturi publicitare tratau masinile electrice drept noutati. Spotul publicitar din 2015 al BMW pentru i3 avea legatura cu accidentele, in timp ce spotul publicitar al Audi a fost mai mult pentru promovarea electrificarii decat a autoturismului electric E-Tron GT.
Cu toate acestea, Porsche adopta pe deplin conceptul radical de a promova o masina electrica pe care de fapt o poti cumpara. Producatorul auto isi lanseaza primul spot publicitar la Super Bowl in 23 de ani.
Pe 2 februarie, Porsche va promova la Super Bowl autoturismul Taycan. Reclama nu e extrem de complicata. Aceasta incepe cu ceea ce pare a fi un hot care fura un Taycan din muzeul Porsche din Stuttgart si evolueaza de indata intr-o goana in stil hollywoodian, cu mai multe masini normale implicate in acea goana.
Desi Porsche nu ofera prea multe informatii despre Taycan in acea reclama, nu exista nicio indoiala ca aceasta masina electrica este in centrul atentiei.
Soferul foloseste chiar si instalatia electrica aproape silentioasa a Taycan pentru a scapa, desi probabil autoturismul Taycan nu va ajunge prea departe in viata reala, avand in vedere cerintele obligatorii ale UE ca masinile electrice sa emita zgomot artificial.
O versiune mai scurta a acelei reclame pentru Taycan va fi difuzata in primul sfert al campionatului de fotbal Super Bowl. Reclama e menita nu numai sa stimuleze vanzarile Taycan, ci si sa anunte epoca mobilitatii electrice.