Un batran japonez in varsta de 71 de ani a realizat 24.000 de apeluri la un operator de telefonie mobila. Din acest motiv, batranul din Japonia a fost arestat. Akitoshi Okamoto a fost arestat preventiv pe data de 26 noiembrie pentru obstructionarea businessului operatorului, a declarat pentru CNN un purtator de cuvant al autoritatilor din Tokio.
Multi dintre noi au sunat la operatorii de telefonie mobila pentru a se lamenta si a-si exprima nemultumirile in legatura cu ceva, pentru faptul ca au fost taxati in mod eronat pentru servicii si asa mai departe.
De obicei, e un semn ca lucrurile merg bine daca cineva nu suna la operator. Dar pentru un batran de 71 de ani din Japonia, se pare ca operatorul de telefonie mobila nu a reusit nicicum sa-l multumeasca.
Batranul japonez a realizat 24.000 de apeluri la KDDI pentru a-si exprima nemultumirea in legatura cu serviciile. De fapt, aceste apeluri au fost realizate atat de frecvent incat batranul japonez de 71 de ani a fost in cele din urma arestat de autoritatile japoneze pentru „obstructionarea frauduloasa a businessului”.
Conform operatorului, aceste apeluri implicau tinerea angajatilor sai ocupati. Potrivit batranului japonez, KDDI i-a incalcat contractul cand acesta nu a putut suna la o emisiune radio folosind un numar pe care postul de radio l-a oferit.
Drept urmare, el a dorit ca compania sa-si trimita personalul pentru a-l vedea si a-si cere scuze pentru incalcarea conditiilor contractului. Se spune ca apelurile au inceput inca din mai 2017 si erau atat de frecvente incat compania sustine ca au interferat in activitatea sa. Daca e gasit vinovat, in conformitatea cu legislatia japoneza, batranul japonez care a realizat 24.000 de apeluri la operatorul de telefonie mobila ar putea fi condamnat la 3 ani de inchisoare.