Oppo doreste sa se alature producatorilor care lanseaza smartphone-uri 5G, lansand Reno3 Pro. Un nou promo confirma cateva elemente de design. Mai devreme in aceasta luna, Oppo a confirmat ca Reno3 Pro cu 5G si cu grosime redusa va fi dezvaluit in decembrie.
De asemenea, s-a spus ca va fi unul dintre primele dispozitive care ruleaza ColorOS 7 din cutie. Oppo se va alatura brandurilor Redmi, Realme, Vivo si Honor care vor anunta smartphone-uri 5G in luna decembrie, incepand cu piata chineza, inainte de a le lansa si in afara Chinei.
Vicepresedintele Oppo a postat pe Twitter cateva detalii despre telefonul Reno3 Pro subtire, pe langa o imagine care prezinta cum ar putea arata dispozitivul.
Oppo a promovat un nou smartphone – Reno3 Pro – care urmeaza traditia de a produce dispozitive foarte subtiri. Cu o grosime de doar 7,7mm, fara a include obiectivul camerei, acesta poate fi cel mai subtire smartphone 5G dual-mode in segmentul sau de pret, conform unui tweet de vicepresedintele Brian Shen (dual-5G inseamna ca e compatibil cu adevaratele retele 5G independente).
De asemenea, vine cu un ecran din sticla curbata in partea din fata si din spate, fara margini in partea de sus si pe laterale. Este posibil ca acest smartphone subtire cu grosime de 7,7mm va avea o camera frontala popup, la fel ca Samsung Galaxy S10.
De asemenea, s-ar putea sa aiba o configuratie mai de baza o camerei principale fata de ceea ce am vazut la telefoanele recente. Desi acest smartphone Oppo ar putea parea dezirabil, fiind un telefon atractiv si subtire, e posibil ca nu va ajunge in Statele Unite.
Cu toate acestea, smartphone-ul Reno3 Pro subtire cu grosime de 7,7mm ar putea fi lansat de operatorii de telefonie mobila din Europa, avand in vedere parteneriatele 5G ale Oppo cu EE, Swisscom si altii. Nu exista in acest moment detalii despre pretul si disponibilitatea lui Reno3 Pro.
A first look at OPPO Reno3 Pro 5G – it will feature a glass body with a thickness of just 7.7mm (excluding the lens), which may just be the thinnest dual-mode 5G phone in it’s price segment. 👀 pic.twitter.com/KD9goOTD6b
— Brian Shen (@BrianShenYiRen) November 28, 2019