Instagram lanseaza o caracteristica de remixare video-muzica pentru a concura cu rivalul chinez TikTok. Aplicatia se numeste Reels si iti permite sa creezi clipuri video de 15 secunde cu muzica si sa le distribui drept Povesti. Clipurile rezultate au potentialul de a deveni virale intr-o noua sectiune Top Reels a Explore.
Aplicatiile tind sa fie in tendinte din cand in cand. Acum ceva timp in urma, Snapchat a fost una dintre cele mai populare. Desi inca este, exista una mai noua, TikTok, care incearca sa detroneze Snapchat.
In caz ca nu stiai, TikTok este practic o aplicatie in care utilizatorii se pot filma cantand si dansand pe muzica si sa distribuie clipurile video online.
Ei bine, o multime de clipuri video TikTok au aparut pe Instagram si se pare ca Instagram a decis ca poate e timpul sa creeze o aplicatie similara TikTok.
Instagram a anuntat oficial intre timp lansarea noii sale aplicatii, iar aceasta se numeste Reels. Aceasta este mai mult sau mai putin similara cu TikTok.
Va exista in Reels un catalog cu melodii dintre care utilizatorii pot alege. Alternativ, utilizatorii Reels pot imprumuta muzica din clipul altei persoane pentru a crea un remix sau un meme.
Directorul pentru management de produse al Instagram, Robby Stein, acorda meritele aplicatiilor precum Musically si TikTok pentru ca au popularizat acest tip de softuri, dar insista ca Reels de la Instagram e diferita.
Potrivit lui Stein, „Doua produse nu sunt exact la fel, iar la urma urmei impartasirea de clipuri video cu muzica este o idee destul de universala si credem ca oricine ar putea fi interesat de asa ceva. Ne-am concentrat pentru a crea un format unic pentru noi”.
Acestea fiind spuse, aplicatia Reels a Instagram este in prezent disponibila numai in Brazilia, dar mai mult ca sigur ca in viitor va fi disponibila in mai multe tari.