In unele parti ale lumii, companiile mici nu folosesc doar platformele de social media, ci si aplicatia de mesagerie WhatsApp. Aceasta aplicatie de mesagerie va permite in curand tuturor utilizatorilor din lume ceva care le va fi util companiilor care folosesc WhatsApp.
Desi majoritatea utilizatorilor folosesc WhatsApp ca serviciu de mesagerie pentru a comunica cu altii, aceasta aplicatie e folosita si ca instrument de business, firmele putand folosi WhatsApp pentru a pastra legatura cu clientii.
In incercarea de a transforma serviciul intr-un instrument de business mai robust, compania WhatsApp le va permite in curand utilizatorilor sa navigheze printre produse in aplicatie.
Aceasta noua caracteristica se numeste Catalogs, iar utilizatorii din intrega lume care interactioneaza cu companiile prin aplicatie vor putea in curand si sa navigheze pe produsele lor.
Acest lucru va fi util pentru companiile care isi concentreaza o mare parte din activitati in aplicatiile mobile. In loc sa fie nevoite sa trimita potentialilor clienti preturi si fotografii de produse din nou si din nou, ceea ce poate fi obositor daca primesti o multime de solicitari, companiile pot pur si simplu construi un catalog de produse si preturi pe care clientii le pot verifica in timpul liber.
Momentan, caracteristica Catalogs pentru produse nu este disponibila inca pentru toti utilizatorii din lume. In prezent, este disponibila doar in anumite tari, cum ar fi Brazilia, Germania, India, Indonezia, Mexic, Marea Britanie si SUA.
Dar WhatsApp are in plan sa puna caracteristica – pentru vizionare de produse – la dispozitie pentru utilizatorii din toate partile lumii. Daca te afli in oricare dintre tarile suportate acum, ar trebui sa iei in considerare folosirea acelei caracteristici.