Oricat de bizar ar suna, evolutia digitala implica o multime de imbunatatiri ciudate. Inclusiv avioane Airbus care urmaresc vizitele la baie, cel putin.
Conform unei stiri de Bloomberg, se incearca ca avioanele Airbus sa aiba cabine „constiente digital” si sa monitorizeze activitatile pentru a oferi informatii, pentru a fi utile pasagerului intr-o maniera eficienta.
Ideea, denumita „Airspace Connected Experience”, le va oferi pasagerilor avioanelor companiei o experienta personalizata folosind Internetul Lucrurilor, conform Airbus.
In conferinta de presa, Airbus a oferit informatii. Experienta conectata a cabinei va implica monitorizarea a aproape oricarui lucru esential, de la deblocarea centurii de siguranta pana la alte lucruri.
Daca acest lucru nu e suficient, se va monitoriza si randul de asteptare din afara baii avioanelor si se va stabili, de asemenea, daca persoana din interiorul baii are nevoie de ceva.
Senzorii avioanelor se vor ocupa de tot, in timp ce echipajul va putea accesa aceste date pentru a raspunde daca e nevoie de ceva. Nu numai ca acest sistem va permite companiilor aeriene sa imbunatateasca experienta pasagerilor, dar se vor reduce semnificativ si costurile.
Echipajul va putea si sa controleze nuantele ferestrelor si sa primeasca informatii despre locurile libere, despre comenzi de mese si o multime de lucruri.
Pe langa experienta pasagerului, informatiile vor actiona ca un fel de feedback pentru serviciile oferite de companiile aeriene. Astfel, companiile aeriene pot analiza datele pentru a imbunatati experienta sau a reduce costurile acolo unde este nevoie.
Aceasta idee e parte dintr-o faza experimentala, iar Airbus intentioneaza sa o extinda pentru clienti pana in 2021. Te incanta aceasta idee de la Airbus pentru avioanele de pasageri?
Sursa imagine: Flickr.com