Cumpararea de electrocasnice poate fi o provocare. La urma urmei, multe arata la fel. Dar acum, multumita companiei Samsung din Coreea de Sud, frigiderele tocmai au primit un aspect nou. Intr-un efort de a multumi milenialii, Samsung a decis sa lanseze BESPOKE.
Cand vine vorba despre frigidere, scopul acestor dispozitive este de a ne mentine alimentele reci sau congelate. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, am vazut cum Samsung a incercat sa reinventeze frigiderul, integrand caracteristici de varf.
Totusi, se pare ca, in acest an, in loc sa integreze in frigidere cat mai multa tehnologie, compania a mers cu un pas inapoi si s-a concentrat mai mult pe design.
Acest lucru a avut ca rezultat ceea ce Samsung numeste frigiderul BESPOKE. Acest frigider pare ca a adoptat un design modular. Nu e clar exact cum va functiona BESPOKE in ceea ce priveste modularitatea, dar clientii mileniali vor putea alege dintr-o varietate de configuratii diferite pentru a se potrivi nevoilor lor.
Dupa cum poti vedea in imaginea de mai sus, BESPOKE pentru mileniali va fi cu siguranta un subiect de discutie in orice locuinta datorita utilizarii panourilor colorate.
BESPOKE pare sa vizeze mai mult pietele europene si milenialii, conform lui Harry Choi de la compania sud-coreeana Samsung. „Consumatorii europeni prefera bucatariile in stil incorporat, iar dorinta lor se reflecta in identitatea familiei si in gustul personal in designul interior. Suntem incantati sa vedem cum noile inovatii Samsung ale stilului de viata si calitatea BESPOKE satisfac nevoile unice ale fiecarei locuinte”.
In prezent, nu se stie ce pret vor avea aceste frigidere BESPOKE pentru mileniali ale companiei Samsung din Coreea de Sud sau cand vor fi disponibile, dar merita sa le ai in vedere pentru locuinta ta.