Samsung Gear S2 i-a entuziasmat din nou pe oameni in legatura cu smartwatch-urile Samsung. Gear S2 s-a descurcat destul de bine si continua sa fie lansat in toata lumea prin parteneriate cu furnizori de servicii mobile si comercianti.
Spre deosebire de originalul Gear S, Samsung Gear S2 este un smartwatch mai stilat si cu un aspect mai traditional.
Tocmai din acest motiv, ii putem intelege atractia. De fapt, potrivit ultimelor rapoarte, se pare ca smartwatch-ul se vinde foarte bine in China.
Rapoartele sustin ca compania a reusit sa vanda 180 000 de unitati ale smartwatch-ului in aproximativ 8 ore.
Acestea sunt niste cifre foarte impresionante si ne asteptam ca daca compania o va tine tot asa, compania va vinde un numar destul de mare de unitati Samsung Gear S2 in China.
Combina asta cu restul unitatilor care se vand si care se vor vinde pe alte piete din lumea intreaga si putem spune ca Samsung ar putea avea in maini un smartwatch cu un succes rasunator.
De asemenea, aceste lucruri se potrivesc cu o stire anterioara de luna trecuta care sustinea ca smartwatch-ul s-a vandut in de doua ori mai multe unitati decat predecesorul.
S-a estimat ca in Coreea de Sud, compania a vandut 2000 de unitati Samsung Gear S2 pe zi. Desi nu se pot compara cu cele 180 000 de unitati vandute in China in 8 ore, trebuie sa recunoastem ca diferenta de populatie dintre cele doua tari are probabil legatura cu asta.
Ceea ce face acest lucru chiar mai interesant este ca Samsung Gear S2 ruleaza sistemul de operare Tizen. Acest lucru arata ca, cel putin in ceea ce priveste dispozitivele purtabile, nu exista un lider clar in materie de platforma preferate, avand in vedere ca Android Wear nu se vinde atat de bine ca si restul.