Un dezvoltator, pe nume Steve Troughton-Smith, a mentionat ca tableta sa iPad Pro de la compania Apple din Cupertino inca are o problema de calitate. Se pare ca aceasta este una veche de luni intregi si pare sa persiste in sistemul de operare iOS 13.
Avand in vedere ca dispozitivele noastre sunt in mare parte touchscreen, sa ai un ecran bun si receptiv este crucial in experienta generala a ta.
Tableta iPad Pro a Apple are un ecran fantastic, dar, din pacate, unii utilizatori intampina cate-o problema pe ici pe colo, si anume raspunsul intarziat al ecranului la atingere, sau chiar lipsa in intregime a raspunsului.
Problema pare sa existe de luni intregi, dar recent a devenit mai cunoscuta cand dezvoltatorul Steve Troughton-Smith a postat pe Twitter despre asta.
Potrivit lui Smith: „Observ ca tableta mea Apple iPad Pro nu inregistreaza unele atingeri pe iOS 13 la nivel de sistem, mai ales cand folosesc aplicatii care folosesc multe resurse. Un restart rezolva problema timp de cateva zile. S-a schimbat ceva cu inregistrarea atingerilor? Pentru ca e destul de grav. Abia am reusit sa postez acest tweet”.
In acest moment, nu este clar ce ar putea cauza problema, avand in vedere ca nimeni nu a aflat daca e una hardware sau software. Cu toate acestea, ciudat e faptul ca Troughton-Smith mentioneaza ca iPad Pro functioneaza foarte bine atunci cand foloseste stylus-ul Apple Pencil, chiar si pe anumite zone in care atingerea nu era inregistrata fara stylus-ul Apple Pencil.
Asa ca nu pare o problema hardware. Intre timp, unii proprietari de tablete iPad Pro de la Apple au reusit sa-si inlocuiasca tabletele, dar solutia pare a fi una temporara pentru ca problema apare dupa cateva luni si pe acele tablete noi. Aceste fiind spuse, nu toate tabletele iPad Pro sunt afectate, dar ar fi bine ca compania Apple sa analizeze situatia.