Compania Amazon din Statele Unite intentioneaza sa lanseze un nou serviciu in India in acest an, au spus doua surse familiarizate cu aceasta chestiune.
Aceasta miscare a companiei americane va creste concurenta pe acea piata din ce in ce mai aglomerata. Aceasta companie a inchis un astfel de serviciu lansat in Statele Unite din cauza concurentei prea puternice.
Amazon cauta sa concureze pe piata de livrare online a alimentelor din India. O noua stire sustine ca compania intentioneaza sa se implice in businessul online de livrare de alimente din India.
Aceasta piata e deja destul de aglomerata in India, iar sosirea companiei Amazon acolo nu va calma spiritele. De asemenea, ar putea fi o oportunitate pentru unele servicii locale din India sa fuzioneze sau sa fie cumparate.
Citand doua surse informate in aceasta privinta, publicatia Reuters relateaza ca Amazon lucreaza cu un partener local la acest serviciu nou pe care il va lansa si ca a inceput sa angajeze personal pentru acest nou serviciu.
Si se pare ca Amazon nu va astepta prea mult pentru lansarea noului serviciul. Acesta ar putea fi lansat in luna septembrie a acestui an. E posibil ca compania Amazon vrea sa concureze in businessul online de livrare de alimente pe alte piete (precum India) dupa ce a inchis un astfel de business in Statele Unite in luna iunie din cauza concurentei puternice.
Exista deja cativa concurenti pe aceasta piata. Uber si-a lansat serviciul online de livrare de alimente in India acum doi ani in urma, dar nu a reusit sa creasca in acelasi ritm ca liderii de pe piata locala.
O stire locala a indicat faptul ca Amazon ar putea fi in discutii pentru a cumpara serviciul de livrare de alimente Uber Eats, dar aceasta stire nu a putut fi verificata de Reuters.
Sursa imagine: Flickr.com