Doua companii vor forma un parteneriat pentru a transmite Jocurile Olimpice de Vara din 2020 din Tokio. Continutul acordului dintre cele doua companii va fi disponibil numai utilizatorilor din Statele Unite. De asemenea, e inclus si un sondaj zilnic despre secventa si sportivul preferat de spectatorii online.
Companiile NBC si Twitter colaboreaza pentru o acoperire live a Jocurilor Olimpice din 2020 din Tokio. De asemenea, va exista un clip video de 20 de minute zilnic.
Continutul va fi disponibil prin intermediul platformei companiei Twitter. NBC a avut anterior un aranjament similar cu Snapchat in timpul Jocurilor Olimpice de Iarna din 2018, anumite secvente importante si acoperirea live fiind oferite prin fila Discover a aplicatiei.
Compania NBC a fost destul de stricta cu privire la mentinerea drepturilor sale de difuzare a Jocurilor Olimpice. Chiar daca a lucrat anterior cu Snapchat pentru a oferi continut prin aplicatie, noua initiativa cu Twitter este prima initiativa mare de la NBC de pana acum pentru permiterea unui partener sa transmita video de la JO din 2020 din Tokio, informeaza New York Times.
De asemenea, va exista un element interactiv la noul parteneriat. Utilizatorii vor vota in fiecare dimineata ce eveniment sau sportiv de la JO din Tokio din 2020 vor sa vada pe Twitter.
Streamurile live care dureaza aproximativ cinci minute vor fi apoi difuzate pe Twitter. Agentii de publicitate vor avea dreptul sa sponsorizeze transmiterea JO din 2020 din Tokio de pe Twitter.
Cei care vor acces la intreaga acoperire a Jocurilor Olimpice din Tokio din 2020 vor trebui sa foloseasca propriile platforme si retele ale NBC. Compania NBC renunta un pic la drepturile de difuzare, dar va profita la maxim de acele drepturi. Se asteapta ca compania NBC va genera 1,2 miliarde de dolari din publicitate in timpul Jocurilor Olimpice din 2020 din Tokio.
Sursa imagine: Flickr.com