FAA din Statele Unite a identificat un nou defect pe care compania Boeing trebuie sa-l repare la avioanele 737 Max inainte ca acestea sa poata fi folosite din nou, a declarat FAA miercuri.
Ne punem toata increderea in avioane ca nu se vor prabusi in timp ce zboara. Dar, din nefericire, au loc accidente din cand in cand. Acesta e motivul pentru care avioanele Boeing 737 Max sunt in prezent tinute la sol.
Acestea au unele defecte despre care unii cred ca reprezinta motivul pentru care unele avioane din acest model s-au prabusit. Compania lucreaza la o solutie la defecte, dar se pare ca i-ar putea lua mai mult timp decat se credea.
Conform unei stiri de Reuters, FAA (Administratia Federala de Aviatie) din Statele Unite a descoperit un defect nou in avioanele Boeing 737 Max. Asta inseamna ca Boeing va trebui sa il repare inainte ca aeronavele sale sa poata fi pilotate din nou.
Defectul a fost descoperit de FAA chiar saptamana trecuta in timpul unui test de simulare, dar in acest moment nu este clar daca defectul poate fi reparat cu un update software, sau daca este o problema fizica care va necesita o solutie mai complicata.
FAA nu a dezvaluit care este defectul, iar asta inseamna ca Boeing nu va putea efectua zborul de test pentru certificarea lui 737 Max pana cel mai devreme pe 8 iulie. O sursa a spus celor de la Reuters ca ar putea avea loc amanari.
De asemenea, FAA va trebui sa efectueze propriile analize ale rezultatelor, ceea ce ar putea dura inca 2-3 saptamani, inainte de a decide daca avioanele 737 Max sunt in regula.
Anterior, s-a spus ca aceste amanari ar putea costa Boeing multi bani. Se spune ca compania cheltuie 2000 de dolari pe luna pe fiecare avion 737 Max pentru intretinere. De asemenea, ar putea fi nevoie ca Boeing sa compenseze companiile aeriene pentru amanari, cost care s-ar ridica la 1,4 miliarde de dolari.