Compania Lyft de ride-sharing a anuntat cateva masuri noi menite sa sporeasca siguranta pasagerilor sai. O stire de CNN din 2018 a dezvaluit ca 103 soferi Uber si 18 soferi Lyft au fost acuzati de agresiune, dar si soferii pot agresa pasagerii. Ambele companii realizeaza controale periodice si spun ca siguranta calatorilor e prioritatea lor principala.
Compania Lyft a anuntat o serie de noi masuri care ar putea determina ca plimbarile sa fie mai sigure pentru nenumarati pasageri care folosesc serviciile companiei in fiecare zi.
Una dintre adaugiri este un buton de panica in aplicatie care va permite pasagerilor sa sune la serviciile de urgente in caz de nevoie. Lyft a adaugat deja aceasta optiune la aplicatia soferului la sfarsitul anului trecut.
Pasagerii companiei Lyft vor vedea, de asemenea, o versiune marita a placutei de inmatriculare a soferului in aplicatie. Acest lucru are rolul de a impiedica calatorii sa intre intr-o masina gresita.
Aceasta schimbare a fost efectuata in urma uciderii unei studente de la Universitatea din Carolina de Sud, Statele Unite. Aceasta a fost ucisa, se pare, de un barbat care se dadea soferul ei Uber.
O alta schimbare va impune pasagerilor sa dea un feedback ori de cate ori evalueaza un sofer cu mai putin de 4 stele. Informatia va fi apoi comunicata soferului in mod anonim, in asa fel incat sa poata vedea de ce a primit o evaluare redusa.
Lyft va oferi, de asemenea, instruire pentru prevenirea hartuirii pentru toti soferii sai, in asa fel incat sa se reduca numarul de incidente de hartuire si agresiune.
Compania Lyft a sustinut de mult timp ca siguranta pasagerilor este prioritatea sa principala, iar aceste noi schimbari vor imbunatati foarte mult acest aspect.