Samsung anuleaza comenzile pentru smartphone-ul pliabil Galaxy Fold, cu exceptia cazului in care clientii confirma ca inca mai doresc sa continue. Compania din Coreea de Sud a trimis e-mailuri clientilor care au comandat telefonul.
Se astepta ca compania sud-coreeana Samsung isi va lansa smartphone-ul pliabil Galaxy Fold. Dar, din cauza unitatilor timpurii de review care s-au defectat, compania a decis sa amane lansarea telefonului.
Samsung inca nu a confirmat cand vor fi gata smartphone-urile pliabile pentru livrare, dar intre timp se pare ca permite clientilor sa-si anuleze comenzile.
Conform e-mailurilor trimise clientilor care si-au plasat deja comenzile pentru Galaxy Fold, Samsung a declarat ca, daca clientii nu raspund pentru a-si mentine comenzile pentru smartphone-ul pliabil, le va anula automat.
„Daca nu primim un raspuns de la tine si nu am livrat comanda pana pe 31 mai, aceasta va fi anulata automat. Daca nu doresti ca livrarea ta sa fie anulata automat pe data de 31 mai, poti cere sa pastram comanda si sa o livram mai tarziu”.
Samsung mentioneaza in e-mail ca inca lucreaza la imbunatatirea smartphone-ului pliabil Galaxy Fold pentru a indeplini standardele sale inalte si ca nu poate fi sigura cand vor primi clientii comenzile.
„Realizam progrese pentru imbunatarirea lui Samsung Galaxy Fold pentru a ne asigura ca se ridica la nivelul standardelor inalte la care va asteptati de la noi. Asta inseamna ca nu putem inca confirma o data de livrare”.
Se astepta ca amanarea va fi de cateva saptamani, dar acest e-mail trimis pentru clientii companiei sud-coreene indica ca amanarea lui Galaxy Fold ar putea fi mai lunga decat atat. In orice caz, va trebui sa asteptam si sa vedem cand va fi livrat smartphone pliabil. Intre timp, speram ca Huawei, rivalul companiei Samsung, va invata din greselile companiei sud-coreene.