Samsung Electronics cheama in service toate smartphone-urile pliabile Galaxy Fold oferite anterior recenzorilor pentru a realiza review-uri, in timp ce compania isi revine dupa lovitura primita de reputatia sa din cauza amanarii lansarii primului smartphone pliabil al sau.
Gigantul tehnologic a fost jenat dupa ce, inainte de lansarea smartphone-ului pliabil, mai multe publicatii si influenceri au raportat mai multe disfunctionalitati la putin putin de la utilizare.
Dupa cum poate ati auzit, Samsung s-a confruntat cu cateva nereguli cu unitatile timpurii pentru review ale smartphone-ului pliabil Galaxy Fold pe care le-a trimis unor agentii media, influenceri si publicatii de tehnologie.
Problema, pentru cei care nu stiu, era ca ecranul lui Galaxy Fold s-a defectat pentru unii utilizatori din cauza faptului ca au desprins stratul de protectie de pe ecran.
Se credea initial ca acesta era doar o simpla folie de protectie. Acum, conform unei stiri de Reuters, Samsung pare sa cheme in service acele unitati Galaxy Fold trimise pentru review.
Acest lucru a fost confirmat de publicatia GSMArena a carei unitate Galaxy Fold de review a fost de asemenea chemata in service. Samsung a dat o declaratie care este in felul urmator: „Lansarea a fost amanata, avand in vedere am fost nevoiti sa descoperim factorii care au stat la baza celor cateva dispozitive care au functionat defectuos. Pentru a verifica toate dispozitivele, chemam in service toate unitatile de review”.
Retineti ca aceasta este o chemare in service a smartphone-urilor pliabile trimise de Samsung pentru review, nu o retragere precum cea a lui Galaxy Note 7 de acum cativa ani.
Acest lucru era de asteptat, deoarece Samsung cel mai probabil va trimite acelor recenzori noi unitati ale smartphone-ului pliabil pentru review. De asemenea, Samsung a anuntat oficial ca a amanat lansarea lui Galaxy Fold cu cateva saptamani, timp in care va rezolva problema.