O femeie din Tennessee, Statele Unite, a primit compensatii dupa ce o companie de mobila a vanat-o ilegal cu sute de robo-apeluri, uneori cu peste 10 pe zi. Asta chiar si dupa ce femeia si-a retras permisiunea de a fi contactata, conform dosarelor din instanta.
Se iau masuri tot mai dure impotriva robo-apelurilor, avand in vedere ca chestiunea s-a agravat si a crescut la proportii monumentale in Statele Unite.
Nimeni nu se afla in siguranta fata de un robo-apel, nici macar CEO-ul celui de-al doilea cel mai mare operator de telefonie mobila din Statele Unite (un caz anterior).
Mai nou, o femeie din Tennessee a primit aproape o jumatate de milion de dolari dupa ce o companie de mobila „a vanat-o” ilegal cu peste 300 de robo-apeluri.
Veronica Davis a inceput sa fie sunata de la compania de mobila Conn’s in septembrie 2015. Dosarele din instanta arata ca acest lucru a inceput la circa o luna dupa ce aceasta a cumparat mobila de la magazinul Memphis al Conn’s, mai ales in perioada de gratie de 10 zile in care trebuia sa efectueze niste plati pentru rate.
Compania a agasat-o cu robo-apeluri intre ziua de plata si sfarsitul perioadei de gratie, cu un sistem automat de apelare. Femeia si-a revocat permisiunea de a fi contactata de companie in martie 2017, dar aceasta a mai primit 306 de robo-apeluri chiar si dupa ce a specificat ca nu vrea sa mai fie contactata.
In anumite zile, femeia primea chiar si peste 10. Avand in vedere ca compania a apelat-o pe femeie dupa ce aceasta din urma si-a revocat permisiunea, compania de mobila a incalcat legea.
Conn’s a primit acum 30 de zile incepand cu 25 martie pentru a plati 459.000 compensatii femeii. Adica circa 1500 de dolari pe fiecare robo-apel pe care l-a primit dupa ce si-a revocat consimtamantul de a le primi.