S-a vorbit mult despre ambitiile pentru streaming cu continut video original ale Apple. Ramane de vazut daca serviciul de streaming video al companiei va fi un Netflix-killer, un esec, un proiect de infatuare, viitorul televiziunii, sau niciuna dintre variantele de mai sus.
In imaginea de mai sus, puteti vedea o scena din Bandersnatch care a dat nastere experimentelor Netflix cu continutul interactiv care permite utilizatorilor sa aleaga cum se desfasoara actiunea.
Experimentele companiei Netflix includ continutul interactiv si clarifica faptul ca compania de streaming Netflix se simte confortabil sa realizeze pariuri indraznete si ambitioase care nu se potrivesc cu planurilor altor companii.
O noua oferta de job din partea companiei de streaming Netflix indica faptul ca este in cautare de designeri de jocuri video. „Veti lucra indeaproape cu o echipa experimentata de designeri, producatori, directori de continut si cu producatori de continut extern pentru a crea urmatoarea generatie de povesti pentru milioane de spectatori Netflix din intreaga lume”, se spune in oferta de job.
„Candidatul nostru ideal trebuie sa se simta la fel de confortabil cu analizarea materialelor de creatie si cu proiectarea de fluxuri complexe pentru utilizatori… Mai presus de toate, trebuie sa aiba o experienta profunda in proiectarea si realizarea de naratiuni interactive intr-o gama de medii (video, jocuri, aplicatii) si platforme pentru o audienta diversa”, se mai spune in oferta de job.
Un numar de noi rivali de streaming video vor aparea in cursul acestui an, inclusiv de la Apple si Disney. Prin acea oferta de job a Netflix, compania de streaming incearca sa anticipeze din timp urmatorul mare trend care va aparea, pentru a-si depasi toti rivalii.
Se pare ca acest trend in streaming video are nevoie de designeri de jocuri. Cine s-ar fi gandit ca este nevoie de designeri de jocuri video in acest domeniu?