Compania Airbnb a fost de mult timp perceputa ca fiind o amenintare la adresa companiilor hoteliere. Noi date dezvaluite arata ca chiar asa e.
O anume companie este unul dintre cele mai mari si cunoscute lanturi hoteliere din lume. Dar Airbnb a furat ceva din cota sa de piata, dar si de la alte lanturi hoteliere.
Cele mai recente informatii arata Airbnb ar fi cauzat pierderi destul de mari pentru companiile hoteliere. Americanii au cheltuit pe serviciul online de inchiriere de camere mai mult decat au cheltuit la hotelurile Hilton in 2018.
Cele mai noi date de la Second Measure, o companie care analizeaza miliarde de dolari in achizitii anonime cu carduri de debit si credit, dezvaluie ca americanii au cheltuit mai multi bani pe Airbnb in 2018 decat au cheltuit pe lantul hotelier Hilton si pe lanturile sale subsidiare precum Embassy Suites si DoubleTree.
De fapt, cheltuielile americanilor pe serviciul de rezervare de camere se apropie de cheltuielile pe Marriot care se intampla sa fie cea mai mare companie hoteliera din lume. Aceasta s-a extins si mai mult in 2016 dupa ce a cumparat Starwood.
Datele dezvaluie o crestere de circa 30% in anul trecut a cheltuielilor americanilor pe Airbnb. Cea mai mare parte a acestei cresteri, conform Second Measure, este condusa de americanii calatori care locuiesc in zona centrala din Statele Unite.
O treime dintre clientii americani de Airbnb provin din state precum New York, Florida si California. De asemenea, serviciul si-a extins ofertele pentru a concura mai bine cu lanturile hoteliere.
Acum le permite clientilor (nu numai americanilor) sa rezerve hoteluri de tip boutique prin platforma sa care era initial pentru oamenii care doreau sa inchirieze camere libere din locuintele lor.
De asemenea, compania Airbnb a preluat HotelTonight, un site de rezervari de ultim moment pentru hoteluri, pentru a concura mai bine pe piata principala.