Peste 40 de milioane de dispozitive Android din lume au acum instalata o aplicatie de pe Google Play Store de la compania Apple, conform unor informatii impartasite in aceasta saptamana de catre cei de la Sensor Tower.
Stim ca unii s-au minunat putin cand compania din Cupertino a anuntat ca va lansa Apple Music pentru dispozitivele Android. Asta din cauza dezbinarii dintre utilizatorii iOS si cei Android si a faptului ca compania isi aduce serviciile foarte rar pe platformele si dispozitivele concurente.
Cu toate acestea, in acelasi timp n-ar trebui sa fie foarte surprinzator, avand in vedere ca ne imaginam ca compania din Cupertino vrea sa atraga cat mai multi clienti este posibil pentru acea aplicatie.
De fapt, se pare ca decizia companiei din Cupertino de a lansa aplicatia Apple Music pentru dispozitivele Android da roade. Conform celor mai recente date de la Sensor Tower, se pare ca aplicatia Apple Music a fost instalata pe 40 de milioane de dispozitive Android pana in prezent.
De asemenea, numarul pare sa creasca. Acum doi ani, aplicatia era in declin pe Android, dar din cine stie ce motiv a crescut din nou in popularitate.
Acestea fiind spuse, nu putem spune ca suntem surprinsi sa vedem Apple Music cum se descurca atat de bine. Compania este mai mult sau mai putin pe locul al doilea cand vine vorba despre streaming-ul de muzica, fiind depasita cam de numai Spotify.
De asemenea, aplicatia Apple Music are avantajul de a veni preinstalata pe dispozitivele iOS, ceea ce determina sa fie mai usor pentru utilizatori sa se inscrie in acest serviciu.
O defalcare ulterioara de catre cei de la Sensor Tower a aratat ca utilizatorii din Statele Unite au reprezentat 28% dintre cele 40 de milioane de instalari ale aplicatiei Apple Music pe dispozitivele Android pana in prezent, dupa care urmeaza India cu 7%, iar apoi Marea Britanie, Brazilia si Rusia, cu 6%, 5% si 4%.