Exista diverse servicii de streaming video pe piata in acest moment, ceea ce ar putea fi un lucru bun pentru consumatori. Dar in acelasi timp a creat un spatiu foarte competitiv pentru companiile care vor acum o bucata din aceasta piata a serviciilor de streaming.
Concurenta este foarte acerba, dar Amazon crede ca are ceea ce ii trebuie pentru a reusi in domeniul serviciilor de streaming video. Intr-o stire de Hollywood Reporter, aflam ca planul companiei Amazon de a se ridica deasupra rivalilor este prin lansarea mai multor continuturi exclusive.
Se asteapta ca acele continuturi vor fi filme pe care compania Amazon planuieste sa le lanseze in numar de 30 pe an. Acest lucru a fost dezvaluit in timpul unui interviu Q&A cu directorul Amazon Studios, Jennifer Salke.
Jennifer Salke a discutat, de asemenea, despre strategia companiei Amazon cand vine vorba despre lansarea de noi filme si cum s-ar putea deosebi acestea de cele ale serviciului de streaming video Netflix.
„Veti vedea o perioada mai mica de 3 luni si veti vedea diverse variatii. Chiar si de la Sundance (festival de film) am aflat multe despre cat de flexibili putem fi cu acele modele, iar acestea variaza mult. In unele cazuri, va fi important pentru noi sa punem rapid filmul in serviciul streaming video, in timp ce continuam cu o lansare in cinematografe care se simte mult mai scurta, intre doua si opt saptamani. Si apoi, in unele cazuri, vom permite, acolo unde trebuie, o strategie mai larga de lansare”, spune directorul Amazon Studios.
Acestea fiind spuse, atat serviciul de streaming video Netflix cat si cel Amazon se pot astepta la o concurenta si mai feroce mai tarziu in acest an. Asta pentru ca propriul serviciu de streaming video al Disney, Disney+, s-ar putea lansa in acest an.
Avand in vedere brandul companiei Disney si reputatia pe care si-a cladit-o de-a lungul anilor, ne asteptam ca va reprezenta o concurenta serioasa pentru alte servicii de streaming video, cum ar fi cel Amazon.