Supreme, dupa cum unii poate stiu, este un brand popular de imbracaminte. Raritatea este unul dintre motivele pentru care produsele sale sunt atat de cautate.
Brandul vinde articole de imbracaminte in cantitati limitate care se epuizeaza rapid, iar unele sfarsesc prin a fi vandute pe anumite site-uri la preturi de cateva ori mai mari.
De asemenea, aceasta marca colaboreaza cu alte branduri mari, iar unii poate au auzit ca Samsung colaboreaza cu aceasta marca. Cu toate acestea, marca cu care compania Samsung colaboreaza nu este cea originala din New York City.
Compania Samsung a anuntat colaborarea cu Supreme la evenimentul de lansare pentru Galaxy A8s din China din luna decembrie a anului trecut. Multi nu au fost surprinsi, avand in vedere ca marca este foarte populara si in China.
Cu toate acestea, abia cand Feng En de la filiala din China a companiei Samsung a invitat doi oameni pe scena a devenit evident ca nu e vorba despre brandul real.
Dintre cei oameni prezentati ca codirectori executivi ai brandului, niciunul nu era James Jebbia, fondatorul si CEO-ul brandului real.
Supreme New York nu si-a inregistrat niciodata marca pe piete precum Italia si Spania. Compania cu care Samsung colaboreaza este Supreme Italia cu sediul in orasul italian Barletta.
Aceasta companie detine marca locala pentru Supreme si foloseste acelasi logo pentru a vinde bunuri false legale pe piata. Au fost multe discutii despre acest lucru pe Weibo, iar Leo Lau de la compania Samsung a explicat ca, „Brandul cu care colaboram este Supreme Italia, nu US. Supreme US nu are autorizatia de a comercializa produse in China. Dar marca italiana a obtinut autorizatia de comercializare in Asia-Pacific (cu exceptia Japoniei)”, spune acesta.
Asa ca sa nu va asteptati prea curand la un smartphone Samsung in calaborare cu aceasta marca. Aceasta va fi probabil o colaborare de marketing a celor doua companii care va ramane strict limitata la China.