Au circulat destul de multe stiri care indica faptul ca noile iPhone-uri ale Apple de anul trecut nu se vand la fel de bine pe cat a sperat compania.
O stire mai recenta indica faptul ca compania Apple din Cupertino testeaza acum noi strategii de marketing pe care rareori le-a folosit inainte, cu scopul de a stimula vanzarile smartphone-urilor sale.
Strategiile includ conditii buyback generoase (primesti reducere daca dai un dispozitiv vechi la schimb) si chiar reduceri de pret. Bloomberg informeaza ca directorii Apple au adus personal de marketing de la alte proiecte pentru ca acesta sa se concentreze pe imbunatatirea vanzarilor smartphone-urilor sale.
Acest lucru s-a intamplat la doar o luna dupa ce iPhone Xs a fost disponibil pentru vanzare si chiar inainte de lansarea lui iPhone XR. Apple si-a schimbat strategiile pentru smartphone-urile sale.
Ofertele buyback agresive au redus preturilor unor smartphone-uri noi si e o strategie pe care Apple nu a folosit-o de multe ori in trecut. Aceste eforturi de stimulare a vanzarii par a se fi intensificat.
Exista un nou banner in partea de sus a site-ului companiei din Cupertino care promoveaza iPhone XR la un pret de 449 de dolari. Acest pret este cu 300 de dolari mai mic decat pretul cu care acest dispozitiv a fost lansat.
Asteriscul indica o singura conditie: clientii trebuie sa dea la schimb un iPhone 7 Plus pentru a primi un iPhone XR la acest pret. Ramane de vazut daca aceste strategii vor stimula vanzarile noilor smartphone-uri in continuare.
Dar faptul ca Apple a decis sa nu mai dezvaluie informatii despre vanzarile iPhone-urilor va duce fara doar si poate la speculatii si zvonuri. E posibil ca Apple a dorit, cu aceste strategii de stimulare a vanzarii, sa le ofere noilor smartphone-uri ale sale un avantaj inainte de sarbatorile de iarna de anul trecut.