In prezent, camerele noastre digitale sunt din ce in ce mai capabile, iar in trecut seriale intregi au fost capturate folosind DSLR-uri. Asta inseamna ca in general camerele pentru consumatorii obisnuiti au devenit suficient de bune incat pot fi alternative accesibile ca pret la echipamentele profesionale. Ca sa demonstreze acest lucru si mai mult, filmul „The Possession of Hannah Grace” pare sa aiba onoarea de a fi primul film de la Hollywood capturat in intregime folosind o camera mirrorless full-frame, conform celor de la Peta Pixel.
Camera mirrorless full-frame in discutie este Sony A7S II, ceea ce nu este surprinzator, avand in vedere ca Sony inca domina mare parte din segmentul camerelor mirrorless full-frame.
Potrivit producatorului executiv al filmului de la Hollywood, Glenn S. Gainor, „Stiam ca Sony A7S II are un senzor full-frame si ca poate filma la rezolutie 4K. Si stiam ca trebuia sa realizam filmul intr-o asa maniera incat sa se potriveasca programului si bugetului. Am avut o relatie cu Vantage, asa ca am colaborat si am realizat un film intr-un mod nemaiintalnit”.
Unii ar putea spune ca alti factori care determina ca un lungmetraj sa fie bun sunt directia si povestea, nu numai camera pe care o ai. Asa crede si directorul de imagine Lennert Hillege.
„Daca lucrezi cu un regizor care vrea sa filmeze anamorfic si mai lucram cu un producator care vrea cu adevarat sa schimbe intreaga viziune a capturarii unui film cinematografic, perfectiunea nu este obiectivul cel mai interesant. Lucrurile se rezuma la cum spui povestea si daca aceasta functioneaza”.
Intre timp, daca vrei sa-ti formezi o idee cu privire la cum arata filmul de la Hollywood, cel mai bine ar fi sa urmaresti trailerul in clipul video de mai jos. Nu arata rau pentru un lungmetrag capturat cu o camera mirrorless full-frame.