Tesla are de dovedit ceva cu noua sa masina electrica Roadster. Compania doreste sa demonstreze ca proprietarii de supermasini pot avea parte de viteza si de la o masina electrica care nu foloseste carburant.
In plus, masinile electrice sunt mai bune pentru mediul inconjurator, deoarece nu emit CO2. Producatorul de supermasini Koenigsegg priveste situatia dintr-un unghi diferit.
Koenigsegg lucreaza la o supermasina hibrida si neutra din punctul de vedere al emisiilor de CO2. Aceasta va combina energia electrica cu tehnologia motorului cu combustie „freevalve”.
Fondatorul Koenigsegg, Christian von Koenigsegg, a declarat intr-un interviu ca compania lucreaza cu compania National Electric Vehicle Sweden pentru a dezvolta o supermasina hibrida de 1,15 milioane de dolari care va fi complet neutra din punctul de vedere al emisiilor de CO2.
Acest lucru ar fi posibil prin determinarea tehnologiei motoarelor companiei sa lucreze in armonie cu energia electrica. Autovehiculul rezultat va fi o supermasina sport usoara si hibrida cu pret mare care va fi mai ecologica decat predecesoarele si care nu se va baza in intregime pe energia electrica.
Fondatorul Christian von Koenigsegg preconizeaza ca va exista o lipsa de celule de baterii odata ce Tesla si alte companii vor incepe sa produca in masa mai multe masini electrice.
Aceasta solutie va ajuta compania Koenigsegg sa se descurce cu usurinta cu deficitul estimat de aprovizionare. Nu au fost oferite alte detalii despre aceasta noua supermasina hibrida cu pret ridicat si care nu emite CO2, dar fondatorul companiei a mentionat ca masina ar arata similar cu modelele anterioare ale companiei.
Acest lucru ar trebui sa-i linisteasca pe fanii companiei ca designul superb al companiei va fi folosit in continuare. Se asteapta ca aceasta supermasina hibrida cu pret urias si care nu emite CO2 a Koenigsegg va fi gata pana anul viitor.