Retailerul Alibaba din China a reusit sa genereze 24,3 miliarde de dolari din vanzari intr-un timp foarte scurt. Acest lucru s-a intamplat de Singles’ Day. Vanzarile au stabilit un record, avand in vedere ca cumparatorii au dat navala pe magazinul online al Alibaba.
Una dintre cele mai mari companii din China, Alibaba, a declarat ca produsele Xiaomi, Apple si Dyson au fost top 3 cele mai populare branduri. Ziua Singles’ Day a devenit o zi importanta nu doar pentru compania Alibaba, dar si pentru intreaga tara.
In ultimii ani in China, diversi retaileri din tara au celebrat ziua de 11 noiembrie (11/11) care se mai numeste si „Singles’ Day”. Avand in vedere volumul vanzarilor pe care le genereaza, aceasta zi a reusit sa atraga atentia restului lumii, ceea ce in schimb i-a determinat si pe alti retaileri din alte tari sa imprumute aceasta zi.
Ei bine, potrivit unei stiri de Bloomberg, se pare ca vanzarile Singles’ Day ale retailerului Alibaba din China au reusit sa genereze din nou o multime de bani.
Stirea sustine ca, in 2018, retailerul Alibaba din China a reusit sa genereze 24,3 miliarde de dolari in doar 16 ore, ceea ce inseamna ca suma ar trebui sa fie mult mai mare cand ziua se sfarseste.
Aceasta suma reprezinta o crestere fata de anii anteriori. De exemplu, in 2016 vanzarile retailerului din China au reusit sa genereze 17,7 miliarde de dolari. Asta in ciuda stirilor despre razboaie comerciale si taxe despre care unii cred ca ar putea influenta vanzarile.
Pe baza acestei sume de 24,3 miliarde de dolari generate de retailerul Alibaba din China, se pare ca, cel putin pentru 2018, vanzarile sunt destul de mari. Dupa cum am spus, ziua Singles’ Day pare sa fi devenit un fenomen global. La aceasta au participat si tari din Asia de Sud-Est, cum ar fi Singapore si Malaezia.