Desi eforturile de promovare, cum ar fi difuzarea de reclame la TV si in ziare, reprezinta una dintre modalitatile prin care poti atrage noi clienti, o noua modalitate pentru restaurante de a atrage clienti este crearea de mancaruri „Instagrammabile”.
Adica aceste mancaruri arata atat de bine incat te conving sa vizitezi acele restaurante, odata ce le vezi pe Instagram. De fapt, un restaurant denumit Boston Chops a dus asta la un nou nivel, cheltuind 10.000 de dolari pentru o masa personalizata care este proiectata pentru a-i ajuta pe utilizatorii de Instagram sa determine ca mancarurile lor sa arate foarte gustoase.
Exista un brat de lumini care se poate misca, lumini a caror intensitate poate fi ajustata, pe langa setari pentru temperatura culorii. Asta inseamna ca utilizatorii de Instagram care doresc sa optimizeze lumina pentru a se potrivi mai bine stilului lor de fotografie, vor putea acest lucru.
Retineti ca aceasta este singura masa de 10.000 de dolari pentru Instagram pe care restaurantul o ore si este disponibila pentru rezervare. Acestea fiind spuse, Boston Chops nu e primul restaurant care incearca sa-i atraga pe utilizatorii de Instagram.
In trecut, si alte restaurante au incercat sa atraga utilizatorii de Instagram, cum ar fi prin folosirea de farfurii care arata foarte bine pe Instagram.
Potrivit coproprietarului Chris Coombs al Boston Chops, „Social media este o parte importanta a luarii mesei in ziua de azi si nu a fost nevoie sa ne gandim la asta atunci cand am deschis Boston Chops South End acum 5 ani. Acum este necesar ca fotografiile interiorului restaurantului si ale mancarii sa arate bine atunci cand sunt postate online de influenceri. Este un instrument excelent de promovare pentru ca astfel oamenii pot sa vada mancarea, decorul si cocteilurile noastre si speram ca acestia vor veni sa vada ei insisi cum sunt”.