Hotelul Henn-na emblematic din Japonia a renuntat la jumatate dintre cei 243 de roboti pe care ii folosea odata pentru activitati de zi cu zi. De la deschiderea sa din 2015, a atras atentia lumii intregi, angajand sute de roboti ciudati.
Unii dintre voi poate ati auzit despre hotelul Henn-na din Japonia in 2015. Hotelul Henn-na din Japonia s-a bazat pe multe dispozitive robotice pentru a ocupa joburile care in mod normal sunt ocupate de oameni intr-un hotel.
In ceea ce pare a fi un caz solid de ironie, hotelul Henn-na din Japonia a fost nevoit sa renunte la jumatate dintre cei 243 de roboti si, cel mai probabil, va angaja oameni in locul lor.
Hotelul Henn-na din Japonia a primit multa publicitate atunci cand a fost deschis in 2015, iar asta pentru ca avea sute de roboti care aratau ciudat si care efectuau sarcini care in mod normal sunt executate de oameni.
Acestia erau buni la factorul noutate si pentru atragerea atentiei si a publicitatii. Dar se pare ca aveau dificultati la executarea sarcinilor pe care trebuiau sa le execute.
Wall Street Journal informeaza ca unele idei creative precum robotul velociraptor de la biroul de check-in nu au functionat. Acesta nu putea sa se ocupe de oaspetii straini din Japonia, asa ca angajatii umani au fost nevoiti sa intervina pentru a copia oaspetilor pasapoartele.
Mai este si Churi – asistentul personal robot din fiecare camera – care putea efectua numai sarcini simple si nu la fel de multe fata de cate ai putea efectua folosind un asistent virtual pe smartphone-ul tau.
Asa ca robotii s-au dovedit a fi impovaratori, nu economiseau timp si se stricau prea des. Iar reparatia lor era dificila. Insa hotelul Henn-na din Japonia nu renunta complet la tehnologie, pentru ca va adopta solutii care sunt un pic mai conventionale, cum ar fi incuietorilor de usi cu recunoastere faciala.