Snapchat a fost primul serviciu care a prezentat caracteristica Povesti, o caracteristica care le permite utilizatorilor sa impartaseasca postari precum fotografii care dispar dupa o perioada de timp.
Facebook a decis apoi sa „imprumute” aceasta caracteristica Povesti si sa o aplice unor servicii precum Facebook, Messenger, WhatsApp si Instagram. Servicii pe care Facebook le detine.
Povesti este o caracteristica extrem de populara, asa ca nu este o surpriza sa aflam ca, in China, si WeChat a decis sa implementeze propria caracteristica Povesti.
Denumita Time Capsule, aceasta functie a serviciului WeChat va permite utilizatorilor sa imparteasca clipuri video cu o durata de pana la 15 secunde care vor disparea dupa 24 de ore, similar cu modul in care caracteristica Povesti functioneaza pentru Snapchat si Instagram.
Cu toate acestea, in loc ca aceste Povesti sa fie disponibile public pentru toata lumea, WeChat incearca o abordare diferita. Utilizatorii WeChat care vor sa vada aceste clipuri video Time Capsule vor trebui sa le gaseasca postate fie in Moments, fie intr-un chat de grup, fie intr-o lista de prieteni marcata cu stea.
Asta spre deosebire de servicii ca Instagram si Facebook in care caracteristica Povesti e disponibila de-a gata si usor de descoperit in partea de sus a aplicatiei.
Acestea fiind spuse, WeChat este aproape platforma de mesagerie implicita in China si este de asemenea incredibil de populara in alte parti din Asia.
Asta pentru ca nu numai poti trimite mesaje prin serviciul din China, dar si multe alte lucruri. Acest lucru determina ca serviciul WeChat sa fie principala platforma pentru utilizatorii sai, sporindu-i astfel popularitatea. De fapt, in China, chiar compania Apple din Cupertino a inceput sa accepte WeChat Pay ca optiune de plata disponibila pentru clientii sai.