Cei mai multi dintre noi suntem suficient de inteligenti pentru a sti ca niciodata nu ar trebui sa avem 100% incredere in materialele de marketing.
Asta pentru ca materialele de marketing de obicei exagereaza performanta unui dispozitiv, cum ar fi camera unui smartphone. De asemenea, testele sunt efectuate in conditii perfecte.
Asta nu inseamna ca nu ai putea obtine astfel de rezultate, doar ca e posibil ca va trebuie sa te straduiesti mai mult. Cu toate acestea, se pare ca, in cazul Samsung, compania promoveaza o caracteristica pe care niciodata nu o vei putea replica cu un anumit smartphone al sau.
Intr-o postare de DIY Photography, fotografa Dunja Djudjic a dezvaluit ca Samsung Malaezia a folosit o fotografie capturata de camera sa DSLR pentru a promova Modul Portret al smartphone-ului Galaxy A8 Star.
Potrivit Dunjei Djudjic, aceasta a descoperit ca cineva i-a cumparat una dintre fotografii. Apoi, aceasta a decis sa efectueze o cautare inversa a fotografiei, cautare care a dus pe site-ul Samsung Malaezia.
Fotografa a descoperit ca fotografia ei a fost editata si folosita pentru a arata ceea ce poate Modul Portret al smartphone-ului Samsung Galaxy A8 Star. Cu toate acestea, problema este ca fotografia in cauza nu a fost niciodata capturata de camera smartphone-ului Galaxy A8 Star, cu sau fara Modul Portret.
Aceasta nu este de fapt prima data cand o companie a fost prinsa incercand sa determine sa para ca o fotografie profesionala a fost capturata de camera unui smartphone.
Mai devreme in acest an, Huawei a fost criticata pentru acelasi lucru. Ca sa acordam meritele companiei Samsung, este posibil ca imaginea de fundal a fost capturata de camera smartphone-ului Samsung Galaxy A8 Star si ca compania pur si simplu dorea sa foloseasca fotografia fotografei deoarece probabil credea ca se potriveste aspectului pe care il cauta pentru Galaxy A8 Star. Dar va trebui sa asteptam si sa vedem ce are Samsung de spus despre asta.