Snap, compania din spatele serviciului Snapchat, a primit o lovitura de 40 de milioane de dolari din cauza primei versiuni a Spectacles, avand in vedere ca a supraestimat cererea pentru acesti ochelari inteligenti.
Compania a lansat Spectacles 2 mai devreme in acest an, iar Snap a luat-o mai usor cu comenzile de data asta. Conform unei stiri, Snap lucreaza acum la o noua versiune a Spectacles care ar putea fi mai scumpa (la un pret de 350 de dolari) si care ar putea integra doua camere.
Cheddar informeaza ca Snap va lansa noii ochelari inteligenti Spectacles cu pret de 350 de dolari si cu doua camere pana la sfarsitul acestui an. Acestia vor avea un design complet nou, cu un cadru din aluminiu.
Camerele vor fi capabile sa produca efecte de realitate augmentata in clipuri video. Sistemul de camera duala va fi utilizat pentru a suprapune efecte AR si pentru a crea efecte foto 3D din materialele pe care ochelarii inteligenti le captureaza.
Se spune ca aceste lucruri sunt parte din viziunea CEO-ului Evan Spiegel al Snap pentru a crea ochelari inteligenti care pot suprapune imagini peste lumea reala.
Compania Snap va produce in jur de 24.000 de perechi cu pret de 350 de dolari si cu doua camere pentru a limita lovitura pe care a primit-o cu prima versiunea care nu prea s-a vandut. Comenzile au fost reduse si mai mult fata de cele 52.000 de perechi ale ochelarilor inteligenti Spectacles 2 usor modificati pe care compania i-a lansat in septembrie 2018.
Aceasta este o schimbare destul de mare, fata de cele 800.000 de perechi pe care compania le-a comandat in cazul primilor ochelari inteligenti Spectacles.
Se pare ca Snap va produce mai multe iteratii ale ochelarilor inteligenti Spectacles in anii urmatori, chiar daca produsul nu aduce niciun ban companiei. Pare ca compania a creat un plan de a continua sa piarda bani cu aceasta initiativa hardware.