Prima reclama scrisa de AI a debutat… si este pentru Lexus. Sistemul de inteligenta artificiala al IBM Watson a dezvoltat scenariul reclamei video pentru lansarea europeana a masinii Lexus ES.
AI (inteligenta artificiala) are potentialul de a revolutiona multe industrii si se pare ca copywriting-ul ar putea una dintre acestea. Lexus a lansat o noua reclama video al carei scenariu a fost scris in intregime de inteligenta artificiala.
Producatorul de masini Lexus crede ca este prima astfel de reclama video din lume. Este una de 60 de secunde care se numeste „Driven by intuition” si care promoveaza ideea ca oamenii si electronicele pot lucra impreuna pentru a oferi o experienta imbunatatita de sofat.
Reclama cu scenariu scris de AI este destinata sa promoveze lansarea din 2019 a masinii Lexus ES. Ideea colaborarii dintre om si electronice a fost extinsa in aceasta reclama cu scenariu scris de AI.
Lexus a vrut sa exploreze ideea ca oamenii si electronicele pot lucra impreuna pentru a crea o reclama care poate imita experienta intuitiva de condus a masinii ES.
Scenariul scris de AI a fost regizat de Kevin Macdonalds, un regizor castigator de premii Bafta si Oscar care a lucrat la filme precum „Ultimul rege al Scotiei” si „Whitney”.
Acest spot publicitar de 60 de secunde al Lexus cu scenariu scris de AI a fost lansat ieri pe canalele digitale, sociale si cinematografice din Europa. Acesta incepe cu o masina ES in laborator, in timp ce creatorul o urmareste ingrozit cum pleaca pentru a se izbi intr-un test de impact.
Coloana sonora intensifica suspansul pana ce masina scapa pana la urma de testul de impact. Intregul scenariu a fost scris de un program AI care a fost construit de Visual Voice in colaborare cu The & Partnership London.
Suita de instrumente si aplicatii AI a IBM Watson a oferit suport pentru scrierea scenariului. Sistemul de inteligenta artificiala folosit de Lexus a fost instruit cu 15 ani de reclame video premiate si cu idei care impresioneaza puternic spectatorii.